Služby technické podpory

image

Neřešte vše s horkou
hlavou,
problémy
vyřešíme my!

Naše parta profesionálních odborníků
reaguje rychle a vyřeší každou ptákovinu.

Služby technické podpory

Naši pracovníci na lince technické podpory nabízí pomoc s podporou systémů, zodpoví vám technické dotazy a zprostředkují odborné konzultace.

Naší prioritou je rychlá reakce, odborná pomoc a profesionální přístup ke každému dotazu.

  • Procesní podpora v našem systému garantuje systémové zpracování a evidenci dotazů zákazníků a jejich potřeb.
  • Umožňuje efektivní zpracování s přesně definovanou dobou pro vyřešení požadavků.
  • Služby naší technické podpory jsou dostupné v pracovní dny od 09:00 do 17:00 hodin.
  • Pro zákazníky s vyššími nároky garantujeme technickou podporu i mimo uvedené časy včetně víkendu.
  • Dedikovaný systém pro evidenci požadavků a SLA parametrů servisních smluv.
  • Přístup do HELPDESKU pro zákazníky se servisní smlouvou zde: https://helpdesk.mscrmhosting.cz.

Hotline

Na níže vybraná kontaktní spojení se obracejte v případě, že potřebujete pomoci s Dynamics CRM nebo Office 365.

Přístup do aplikace Helpdesk mají pouze zákazníci s uzavřenou servisní smlouvou.

 

 

Vzdálená podpora

Můžete nás kontaktovat i pomocí vzdálené správy přes Teamviewer.